Reklamacije in vračila naročil
Kako postopati pri vračilu / reklamaciji
VRAČILO
Nenošeno in neuporabljeno blago nam lahko vrnete v 30 dneh.
- Če želite blago vrniti, izberite prosim spodaj možnost: Vračilo blaga – Odstop od pogodbe
- Pošiljko skrbno zapakirajte in skupaj z obrazcem za vračilo pošljite preko prevoznika po vaši izbiri na naslov: Online Living s.r.o., SCANDIshop.cz, Blučina 627, 664 56 Blučina.
- Znesek za vrnjeno blago vam bomo vrnili v 7 dneh po prejemu v skladišče na vaš bančni račun.
REKLAMACIJA
Nekaj ni v redu z vašim naročilom? Prosimo, izberite eno izmed možnosti:
- Ima izdelek napako? Izberite: Reklamacija
- V naročilu manjkajo izdelki? Izberite: Naročilo ni popolno
Počakajte na predlog rešitve vaše zahteve.
Predlog rešitve reklamacije boste prejeli običajno v 3 delovnih dneh. Reklamacija bo rešena v roku 30 dni od njenega uveljavljanja.