Reklamacije in vračila naročil

Kako postopati pri vračilu / reklamaciji

VRAČILO

Nenošeno in neuporabljeno blago nam lahko vrnete v 30 dneh.

  • Če želite blago vrniti, izberite prosim spodaj možnost: Vračilo blaga – Odstop od pogodbe
  • Pošiljko skrbno zapakirajte in skupaj z obrazcem za vračilo pošljite preko prevoznika po vaši izbiri na naslov: Online Living s.r.o., SCANDIshop.cz, Blučina 627, 664 56 Blučina.
  • Znesek za vrnjeno blago vam bomo vrnili v 7 dneh po prejemu v skladišče na vaš bančni račun.

 

REKLAMACIJA

Nekaj ni v redu z vašim naročilom? Prosimo, izberite eno izmed možnosti:

  • Ima izdelek napako? Izberite: Reklamacija
  • V naročilu manjkajo izdelki? Izberite: Naročilo ni popolno

Počakajte na predlog rešitve vaše zahteve.

Predlog rešitve reklamacije boste prejeli običajno v 3 delovnih dneh. Reklamacija bo rešena v roku 30 dni od njenega uveljavljanja.